Ostoskorisi on tyhjä
ACERAMDASUSBROTHERFUJITSUGIGABYTEHUAWEIINTELKINGSTONLOGITECHMICROSOFTOKI

Ole hyvä ja odota...

Tulostintarvikkeet Huolto-osat Kaapelit Tabletti-kulma

maksutavat

jousto

brother

Poikkeukselliset aukiolot
TOISTAISEKSI:

Arkisin KLO 9-17
Lauantai SULJETTU

oki

fujitsu

Siptunen 4G antennit
4G_LTE

Soita myyntiin 010 322 6000

 telewell

Verkkokaupan toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot yksityishenkilöille

Voimassa 01.02.2014 alkaen-

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy TTK-Service Oy, y-tunnus 1851206-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ilmenevät TTK-Service Oy:n kotisivuilta. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Pidätämme oikeuden rajoittaa tuotteiden tilauksia poikkeuksellisen suurissa erissä emmekä myy tuotteita jälleenmyytäväksi.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.ttk-service.fi ostoskorin kautta.

Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
- viitenumeron
- pankkitilinumeromme
- laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Tilattujen tuotteiden toimitusvaihtoehdot ja toimituskulut

Toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/

Toimitusvaihtoehdot

  1. Nouto TTK-Service Oy:n myymälästä, Unikkotie 5 a, 01300 Vantaa. Karttalinkki
  2. Nouto Itellan pakettiautomaatista
  3. Nouto Itellan toimipisteestä
  4. Nouto Matkahuollon toimipisteestä
  5. Kotiin tuotuna Keltainen kuljetus 21
  6. Kotiin tuotuna Matkahuolto

Maksutavat

Maksu noudettaessa

  1. Paytrail Oyj (kaikki Suomen verkkopankkimaksut, luottokortit)
  2. Jousto Lasku ja Osamaksu

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Verkkomaksujen maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelu toimii käyttäjän kannalta aivan kuin perinteinen verkkomaksaminen.

Jousto Lasku ja Osamaksu

Jousto on verkkokaupan mukavin maksutapa, jolla voit maksaa Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Ennakkomaksusuoritukset osoitetaan tilille: 405500-1600761, TTK-Service Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. Ulkomaantilaukset IBAN: FI8940550010600761 BIC/SWIFT: HELSFIHH.

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää, jonka jälkeen tilaus raukeaa, jos maksu on suorittamatta.

Toimitusaika

Tilauksen käsittelyaika on keskimäärin 1-4 arkipäivää tilausvahvistuksen lähettämisestä ja tuotteita postitamme jokaisena arkipäivänä. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina. Toimitusaika-arviot on laadittu tavarantoimittajien antamien tietojen perusteella. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä riippuen siitä, löytyykö tuote TTK-Service Oy:n varastosta tai tavarantoimittajien varastosta.

Mikäli tilattua tuotetta ei löydy varastosta, TTK-Service Oy ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja sopii mahdollisesta tuotteen jälkitoimituksesta asiakkaalle. Asiakas voi hyväksyä viivästyneen tuotteen jälkitoimituksen tai peruuttaa tilauksensa.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakas on velvollinen tarkastamaan lähetyksen 14 vuorokauden kuluessa ja tutustumaan tuotteen käyttöohjeisiin ja -ehtoihin ennen käyttöönottoa.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Emme vastaanota palautuksia yli 14 päivän kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan asiakkaan tilille palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • Pankkitilinumerosi
  • Sekä kopio TTK-Service Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

TTK-Service Oy
Unikkotie 5 a
01300 Vantaa

Ongelmatilanteet kuljetuksessa

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@ttk-service.fi tai postitse:

TTK-Service Oy

01300 Vantaa

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. (Kuluttajasuojalain mukaisesta 2 kk määräajasta on aina mainittava?) Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain mukaisesti:

  • Peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu.
  • Tietokoneiden käyttöjärjestelmän asentaminen päättää palautusoikeuden.
  • Nappikuulokkeilla ja handsfree -laitteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi.
  • Asiakkaan erityistoivomuksesta valmistetuille, tilatuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan asiakkaalta.

Asiakaspalautukset ja huoltotoimitukset

Asiakaspalautukset ja huoltotoimitukset Suomessa tulee lähettää aina postin ilmaisella asiakaspalautuksella. Toimitusmuotona on käytettävä pakettia, koska kirjeille ei ole olemassa lähetysseurantaa. Myymälästä ostetun tuotteen voi palauttaa joko myymälään tai postin asiakaspalautuksena.

Palautuksen tai huoltotoimituksen mukana tulee toimittaa huolellisesti täytetty TTK-Service Oy:n palautuslomake. Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjat. Postin asiakaspalautuksesta saatava pakettilähetysseurantatunnus on todiste lähettämisestä. Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Suosittelemme käyttämään tuotteen alkuperäistä pakkausta, jonka valmistaja on suunnitellut tuotteen turvalliseen kuljettamiseen. Emme vastaa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta, tällaiset kustannukset peritään asiakkaalta.

Ulkomailta lähetettyjen palautuksien ja huoltotoimitusten osalta asiakas maksaa kaikki kustannukset. Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä TTK-Service Oy:hyn ennen ulkomaan palautuksia/ huoltotoimituksia.

Takuu ja virheellinen tuote
Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. Ostaja on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa.

Tavarantoimittajalla on oikeus todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet, jonka käsittelyyn on varattava vähintään 3-5 arkipäivää.

Tavarassa on virhe esimerkiksi silloin, kun tavarassa on valmistusvirhe tai tavara ei sovi käyttöön, johon se on tarkoitettu tai tavara ei vastaa tietoja, joita siitä on etukäteen annettu tai tavara ei ole pakattu asianmukaisella tavalla sen säilyttämiseksi tai suojaamiseksi tai tavara kestää lyhyemmän aikaa kuin perustellusti voi odottaa tai tavaralle ei ole annettu riittäviä asennus- ja käyttöohjeita suomen- ja ruotsinkielellä tai tavara ei täytä turvallisuusvaatimuksia.

Myyjä ei vastaa viasta, jos se johtuu tavaran tai sen osan tavanomaisesta kulumisesta tai tavaran vääränlaisesta käsittelystä tai käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä tai tavaran luovutuksen jälkeen kuluttajalle sattuneesta tapaturmasta.

Huoltopaikka määräytyy valmistajan tai maahantuojan takuuehtojen mukaisesti. TTK-Service Oy ohjaa asiakkaan ottamaan suoraan yhteyttä valmistajaan tai tämän valtuuttamaan huoltoliikkeeseen, jos tästä voidaan katsoa olevan etua asiakkaalle. Asiakas voi toimittaa tuotteen TTK-Service Oy:n kautta huoltoon. Arvio huoltoajasta Suomessa on 10-20 arkipäivää.

Jos tuote on toimitettu aiheetta takuuhuoltoon, huoltoyhtiön kulut, TTK-Service Oy:n käsittelykulut ja kuljetuskustannukset peritään kokonaisuudessaan asiakkaalta. TTK-Service Oy:llä on oikeus tuotteessa olevan vian luonteen ja laadun tarkastamiseen myös kaupan perumisen yhteydessä.

Ostajan tai kolmannen osapuolen kokoaman laitteiston virheenetsinnästä peritään hinnaston mukainen maksu, jos virhe ei ole myyjän toimittamassa komponentissa. Virheeksi ei katsota yhteensopivuusongelmaa, ellei asiakas ole nimenomaisesti ostohetkellä todistettavasti ilmoittanut yhteensopivuustarpeesta.

Takuu ja laissa määritelty virhevastuu päättyvät, kun tuote fyysisesti avataan laitteen muokkaamiseksi, ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut.

TTK-Service Oy säilyttää tuotteita kolme kuukautta asiakkaalle huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään.

Varmuuskopiointi on ostajan vastuulla ja varmuuskopiointi tulee suorittaa aina ennen huoltoon toimittamista. Tiedostojen pelastamisesta vioittuneesta laitteesta peritään lisäpalvelu.

Reklamaatio

Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen info@ttk-service.fi tai kirjeenä TTK-Service Oy:n myymälään Vantaalla. Verkkosivulla on mahdollisuus jättää asiakaspalautetta tai täyttää reklamaatiolomake.

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja -ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä.

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka

Asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiakas voi nostaa tästä velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen TTK-Service Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka piirissä asiakkaalla on asuinpaikkansa. Jos asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään TTK-Service Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa. Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoavat veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Palvelut

TTK-Service Oy tarjoaa asiakkailleen hinnastossa erikseen määriteltyjä palveluita. Palvelutilauksiin sovelletaan samoja TTK-Service Oy:n toimitusehtoja. Palvelutilauksella ei ole peruutus- tai palautusoikeutta. Työ pyritään keskeyttämään viivytyksettä asiakkaan tekemän ilmoituksen jälkeen. Aloitetusta työstä laskutetaan aiheutuneet kustannukset, jos tilaus perutaan asiakkaan toimesta tilausvahvistuksen lähettämisen jälkeen.

Tietosuoja

Asiakkaiden tiedot on tallennettu TTK-Service Oy:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen hoitoon. TTK-Service Oy käsittelee kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti. TTK-Service Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä TTK-Service Oy:n asiakaspalveluun. Yhteydenotot on tehtävä kirjallisena ja toimitettava allekirjoitettuina osoitteeseen:

TTK-Service Oy

01300 Vantaa

Evästeiden käyttö

Verkkokaupan sivustolla käytetään evästeitä (”Cookies”), joiden avulla sivuston käyttöä voidaan parantaa ja nopeuttaa, ja osa verkkokaupan sivuston sisällöstä saattaa edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen. Asiakkaan verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet jo olevilla oletusasetuksilla, mutta asiakas voi myös sallia tai estää evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistaa evästeet.